Author logo Crussis logo

Řetěz přenáší sílu z převodníků na kazetu umístěnou na zadním náboji kola.

Řetěz je považován za spotřební materiál a je zbytečné ho „přejíždět“. Řetěz se postupně s najetými kilometry opotřebovává a prodlužuje. Když je příliš opotřebovaný, zuby na kazetě a převodnících se rychle obrušují, takže potom při výměně řetězu za nový je potřeba i nová kazeta a převodníky. Pro včasné zjištění, že řetěz je potřeba vyměnit je dobré ho kontrolovat speciální měrkou, která vám ukáže o kolik se řetěz prodloužil. Řetězy rozlišujeme podle počtu rychlostí, tedy kolik je pastorků na kazetě. Vyrábějí se také speciální řetězy pro elektrokola, které mají větší pevnost v tahu.

Řadit podle
Zobrazení
Cena
Výrobci
Produkt
Cena
-15%
UŠETŘÍTE 68 Kč
450 Kč
383 Kč
316 Kč bez DPH
Skladem
-15%
UŠETŘÍTE 15 Kč
99 Kč
84 Kč
70 Kč bez DPH
Skladem
-15%
UŠETŘÍTE 15 Kč
99 Kč
84 Kč
70 Kč bez DPH
Skladem
198 Kč
164 Kč bez DPH
Na dotaz
199 Kč
164 Kč bez DPH
Skladem
-15%
UŠETŘÍTE 49 Kč
329 Kč
280 Kč
231 Kč bez DPH
Skladem
Zobrazit další
zobrazeno 20 z 104

Pro výměnu řetězu také budete potřebovat nýtovačku nebo kleště na spojku.

Můžeme vám pomoci něco najít?