Řetěz přenáší sílu z převodníků na kazetu umístěnou na zadním náboji kola.

Řetěz je považován za spotřební materiál a je zbytečné ho „přejíždět“. Řetěz se postupně s najetými kilometry opotřebovává a prodlužuje. Když je příliš opotřebovaný, zuby na kazetě a převodnících se rychle obrušují, takže potom při výměně řetězu za nový je potřeba i nová kazeta a převodníky. Pro včasné zjištění, že řetěz je potřeba vyměnit je dobré ho kontrolovat speciální měrkou, která vám ukáže o kolik se řetěz prodloužil. Řetězy rozlišujeme podle počtu rychlostí, tedy kolik je pastorků na kazetě. Vyrábějí se také speciální řetězy pro elektrokola, které mají větší pevnost v tahu.

Řadit podle
Zobrazení
Cena
Výrobci
Produkt
Cena
179 Kč
148 Kč bez DPH
Skladem
229 Kč
189 Kč bez DPH
Skladem
399 Kč
330 Kč bez DPH
Skladem
1 449 Kč
1 198 Kč bez DPH
Skladem
1 299 Kč
1 074 Kč bez DPH
Skladem
999 Kč
826 Kč bez DPH
Skladem
Zobrazit další
zobrazeno 40 z 115

Pro výměnu řetězu také budete potřebovat nýtovačku nebo kleště na spojku.